deutsch english 8 September 2018

Het grensoverschrijdende schaaktoernooi Eurode Open en de Eurode Jeugd Kampioenschappen worden ieder jaar in september gehouden in Conferentieoord Abdij Rolduc, het prachtige 900 jaar oude complex op de grens van Kerkrade en Herzogenrath.

De organisatie van het toernooi is in handen van de Stichting Eurode 2000+, Schachgesellschaft Kohlscheid, Schachverein Herzogenrath, Schaak Vereniging Kerkrade en Abdij Rolduc alwaar tevens de mogelijkheid tot overnachten geboden wordt.

Inschrijving start 1 juni 2018
MEER INFORMATIE VOLGT

Deelname aan het Eurode Toernooi is een prima gelegenheid om er met de familie een paar daagjes op uit te gaan. Rolduc Hotel bied prima overnachtingsmogelijkheden en binnen nog geen 7 kilometer liggen tal van fantastische attracties!
Klik op de plaatjes en ontdek!

Rolduc Tourisme Burg Rode C-City Stoomtrein Leisuredome Snowworld GaiaZoo Mondo Verde Rolduc Columbus Theater Continium

arnographics fotografie en drukwerk Kerkrade Parkstad Limburg